Adresar prodavnica muzickih instrumenata
Kliknite ovde da bi oznacili ovu stavku, a zatim kliknite ispod na dugme 'kupi' da bi stavke upisali u Vasu korpu.
 
Pomoć: Često postavljana pitanja

Dobrodošli na CITYBOX web shop!
Pripremili smo vam detaljno uputsvo kako bi Vam kupovina bila što lakša i jednostavnija.

Kako pronaći proizvod koji vas zanima?
Kada dođete na početnu stranicu CITYBOX web shopa, videćete proizvode koje smo posebno izdvojili za vas. Na početnu stranicu se uvek možete vratiti klikom na dugme HOME.
Za vas smo proizvode organiziovali u određene kategorije, MUZIKA, FILMOVI i MOBILNI odnosno podkategorije, kako biste mogli lakše da pregledati našu ponudu.
U kategoriji MUZIKA kada želite više informacija o sadržaju albuma, kliknite na sliku proizvoda, kako bi se otvorila stranica sa većom slikom i nazivima svih pesama na albumu.
U kategoriji FILMOVI kada želite više informacija o filmu/seriji, kliknite na sliku proizvoda ili dugme “detaljnije”, kako bi se otvorila stranica sa dodatnim informacijam i opisom izabranog filma/serije.

Kako kupovati?
Ukoliko želite da kupite neke od proizvoda kliknite dugme, “KUPI”. ili štiklirajte proizvode koje želite da kupite pa potom kliknite na dugme “KUPI”.
Ako se niste prijavili kao već registrovni korisnik, u ovom koraku možete se registrovati kao novi korisnik i ispuniti svoj profil posle čega ćete se prijaviti i nastaviti sa procesom naplate.
Posle uspešne prijave proizvodi koje ste izabrali će se naći u korpi u gornjem desnom uglu. Pre nego što se odlučite za kupovinu, sadržaj svoje korpe možete menjati u bilo kom trenutku klikom na link “IDI NA NAPLATU”.
Možete povećati ili smanjiti količinu svakog proizvoda u korpi klikom na link “PROMENI KOLIČINU”, ili obrisati proizvod klikom na link “IZBACI”. Kada ste napunili korpu željenim proizvodima, izabrite način dostave – u ponudi su obična ili expres pošta. Zatim kliknite na dugme “DALJE” . Na stranici "PORUČIVANJE" se nalazi adresa na koju ćemo vam poslati kupljen proizvod, a tu ćete izabrati željeni način plaćanja - POUZEĆEM ili KREDITNOM KARTICOM . Zatim kliknite na dugme “DALJE” .

  • Ako ste odabrali plaćanje pouzećem na Vašu Email adresu biće poslata poruka koja sadrži detalje o Vašoj porudžbini.
  • Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, bićete redirektovani na stranicu 2Checkout gde ćete odabrati vrstu kreditne kartice kojom plaćate ( VISA, Master ili Pay Pal ...) i upisati tražene podatke. Kada kliknete CHECKOUT, videćete potvrdu o vašoj porudžbini i dobićete potvrdu na vaš e-mail.
  • Takođe, 2Checkout će vam poslati potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos.
  • Vaša kartica u ovom trenutku još nije terećena za navedeni iznos. Podaci su provereni i najavljen je vaš trošak. Kada vašu pošiljku pripremimo, pre no što ju predamo kurirskoj dostavi, naplatićemo transakciju za potreban iznos.
  • Radi vaše zaštite, 2Checkout nam ne dozvoljava ni naplatu većeg iznosa ni uvid u vaš broj kreditne kartice. Vidimo samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazuje prema vlasniku kartice. Kada otkažemo naplatu transakcije ili je pošaljemo na naplatu, 2Checkout će vam opet poslati potvrdu na e-mail.

Naplata/autorizacija iz inostranstva

  • Plaćanje kreditnim karticama ( Mastercard, Visa) odvija se preko 2checkout.com, kojim je sigurnost vaše online kupovine zaganatovana.
  • Za kupce iz inostranstva plaćenje se može izvršiti i na naš devizni račun, a po primljenom predračunu koji prema narudžbenci šaljemo na Vaš e-mail. (predračun sadrži popis proizvoda i troškove dostave).
  • Kontaktirajte nas na e-mail: [email protected]
  • Podaci za izvršenje uplate iz inostranstva:
    Uplatioc: Ime, prezime i puna adresa
    Primalac: City Records doo Beograd, Neznanog Junaka 1, 11040 Beograd, Srbija
    Banka: Komercijalna banka ad, Svetog Save 14, 11000 Beograd, Srbija
    Account no.: 935966200
    IBAN: CS73 20500171 6730 8000 78
    Svrha plaćanja: Naručen(i) proizvod(i) sa Citybox web shopa
    Iznos: prema predračunu
    Troškove bankovnog transfera snosi kupac.

Kako znam da su navedeni naslovi trenutno dostupni u web shopu Citybox?
Svi navedeni naslovi koji se nalaze u web shopu Citybox su naslovi koji se trenutno nalaze u skladištu i spremni su za isporuku. Popis zaliha obavlja se jednom dnevno, pa zbog toga ipak postoji mala mogućnost da je neki od traženih naslova u međuvremenu postao nedostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili naslov koji je u međuvremenu postao nedostupan, obavestićemo Vas e-mailom da taj naslov trenutno nismo u mogućnosti da isporučimo, i naravno web shop Citybox.rs Vam ga neće ni naplatiti. U tom slučaju molimo Vas da ponovite svoju narudžbu sa neisporučenim naslovom sledeće radne nedelje.

Da li se naslovi u web shopu Citybox mogu naručiti putem telefona ili faxa?
Nažalost ne, jer sve porudžbine primamo isključivo direktno preko internet stranica web shopa Citybox.

Koje vrste plaćanja postoje prilikom kupovine u web shopu Citybox?
Prilikom kupovine u web shopu Citybox plaćanje se vrši putem koji Vi odaberete i to: putem pouzeća ili putem kreditnih kartica.

Kako znam da je moja porudžbina u web shopu Citybox primljena?
Nakon završene kupovine u web shopu Citybox šaljemo Vam potvrdu o prijemu iste, u roku od 24 sata, te Vas obaveštavamo o uspešnoj (ili neuspešnoj) autorizaciji i daljnjem statusu porudžbine.

Koliko treba vremena da dobijem svoju porudžbinu od strane web shopa Citybox?
Nakon završene kupovine u web shopu Citybox Vaša porudžbina se procesuira u roku od 24 sata (ne računajući vikende), te se nakon autorizacije šalje načinom poštom.

Da li je naručivanje preko web shopa Citybox sigurno?
Da, naručivanje preko web shopa City Shop je maksimalno sigurno jer se deo gde se upisuju Vaši lični podaci i podaci sa kreditnih kartica odvija preko sigurnog servera "Secure Server" te niko (uključujući i nas) nema informaciju o Vašim (tajnim) podacima kreditnih kartica.

Da li se u web shopu Citybox nalaze "second hand" naslovi?
Ne, svi navedeni naslovi u web shopu Citybox su skroz nove i do sada nekorištene originalne kopije nosača zvuka i slike.

Da li prilikom kupovine u web shopu Citybox uz svoju porudžbinu dobijam originalan račun?
Naravno, uz svoju porudžbinu i naručene naslove dobijate i originalan račun ispostavljen od strane web shopa Citybox.

Da li mogu dodati odnosno naručiti nove naslove nakon već poslane narudžbe i uspješno obavljene kupovine u web shopu Citybox?
Da, nakon završene i poslane porudžbine možete nastaviti kupovinu u web shopu Citybox ali naslove ne možete dodati na već poslanu porudžbinu nego će se ti novi naslovi računati kao nova porudžbina. Naravno samo u slučaju ukoliko ste završili kompletnu proceduru prošle porudžbine.

Što da radim ukoliko moja kreditna kartica nije uspešno autorizovana?
Ukoliko Vaša kreditna kartica nije uspešno prošla proceduru autorizacije svoju porudžbinu možete nastaviti dalje procesuirati plaćanjem nekom od ostalih kreditnih kartica ili možete odabrati plaćanje pouzećem ukoliko kupujete iz Srbije.

Što se događa ukoliko se moja porudžbina izgubi u dostavi?
Ukoliko nakon našeg obaveštenja o uspješno obavljenoj autorizaciji i datumu isporuke ne dobijete svoju porudžbinu u roku od 10 dana "poštom" molimo da nas odmah kontaktirajte putem e-maila. Svi naslovi su osigurani pa se stoga ne morate plašiti za svoju porudžbinu. Naručena i naplaćena porudžbina od strane web shopa Citybox će Vam biti isporučena u što skorijem mogućem roku. Trošak poštarine u tom slučaju preuzima web shop Citybox tako da ne postoji mogućnost Vašeg plačanja dvostruke dostave naručenih naslova u porudžbini.

Što ukoliko su naslovi sa moje porudžbine oštećeni prilikom transporta?
Nakon završene kupovine u web shopu Citybox poručeni naslovi u Vašoj porudžbini se dostavljaju u posebnim kovertama osiguranim sa jastučićima te su na taj način vrlo sigurni prilikom transporta. Ukoliko ipak prilikom transporta dođe do oštećenja Vaša porudžbina će biti zamenjena novim naslovima ali tek onda kada dobijemo prethodno poslatu pošiljku nazag i uverimo se u nastala oštećenja. Vaša porudžbina će biti isporučena u što skorijem mogućem roku. Naravno, trošak poštarine u tom slučaju preuzima web shop Citybox.

Uputsvo i pravila članstva za CityBox wap portal
Da biste pritupili sadržaju preko mobilnog telefona,
dovoljno je da pošaljete SMS sa tekstom CITY na broj 4500

Cena ovog servisa iznosi 100din. + porezi nedeljno za 5 sadržaja. Nekoliko trenutaka nakon slanja ključne reči dobićete pozdravnu poruku sa potvrdom da ste se uspešno prijavili u CityBox. Istovremeno dobijate i drugu poruku (wap push) sa linkom koja sadrži adresu i vaš pristupni kod za ulazak na wap portal. Ovu poruku ne smete da izbrišete sa mobilnog telefona, jer inače nećete biti u mogućnosti da uđete na wap portal.

Jednom nedeljno ćete dobijati novu wap push poruku sa novih 5 kredita u vašem virtuelnom novčaniku, sa kojim možete da preuzimate pesme i video spotove iz izdanja Cityrecords-a. Ukoliko potrošite svih 5 kredita, imate mogućnost da ponovo dopunite vaš virtuelni novčanik sa dodatnih 5 kredita. U slučaju da više ne želite da dobijate jednom nedeljno wap push poruku, pošaljite STOP CITY na 4500

Ukoliko želite da koristite uslugu prenosa podataka preko svog mobilnog telefona neophodno je da podesite određene parametre u vašem mobilnom telefonu. Korisnici koji imaju problema sa postavkama mobilnog telefona imaju mogućnost da se obrate operaterima njihove mobilne mreže.


Parametre za korišćenje usluge prenosa podataka možete dobiti i slanjem SMS poruke sa tekstom WAP na broj 4777. Po dobijanju konfiguracione poruke, neophodno je da snimite podešavanje i da isključite i ponovo uključite Vaš mobilni telefon. Ukoliko ne dobijete podešavanja automatski ili želite da ih iz nekog razloga ponovite, pozovite Korisnički servis na 064/789


Telenor Vam nudi više načina da svoj mobilni telefon podesite za upotrebu novih servisa: WAP/GPRS, MMS i Email. Svoj telefon možete da podesite na sledeće načine: • slanjem automatske konfiguracione poruke sa Telenorovog sajta, • ručnim unošenjem podešavanja koja su vam dostupna na Telenorovom sajtu • pozivom Telenorovog Call Centra na 063/9863. U podešavanjima telefona ćete pronaći podešavanja za WAP/GPRS, MMS i Email. Ukoliko za vaš telefon ne postoje neka od navedenih podešavanja molimo Vas da pozovete Call Centar na 063/9863.

Izaberite jednu od sledećih kategorija:
1. Automatsko podešavanje telefona
2. Podešavanja računara


Korisnici Vip-a mogu preko sledeceg linka da dođu do potrebnih parametra: http://konfiguracija.vipmobile.rs/otausersr/web/user/index

Za sva pitanja vezana za wap portal se možete svakim radnim danom od 09:00 do 17:00h obratiti i našoj korisničkoj podršci na broj telefona: 011/240 3335

1.

Dragana Mirkovic
Od milion jedan
2.

Aleksandra Radovic
Carstvo
3.

City best of 2016-17
City best of 2016-17
4.

City Women vol 6
City Women vol 6
5.

City Men vol 6
City Men vol 6
6.

Bijelo Dugme
Ko ne poludi taj nije normalan
7.

Riblja Corba
Niko nema ovakve ljude
8.

Lexington
The Best Of
9.

Haris
Pariske kapije
10.

Nikolija
N 01



357 - Baklja
357
Baklja
Tropico Band - Tropico LIVE Kombank Arena 16.04.2016
Tropico Band
Tropico LIVE Kombank Arena 16.04.2016
NS Big Band - Polaris
NS Big Band
Polaris
Lexington - Noc pod zvijezdama
Lexington
Noc pod zvijezdama
Dragana Mirkovic - Od milion jedan
Dragana Mirkovic
Od milion jedan
Stasa Brajovic - 43
Stasa Brajovic
43
City best of 2016-17 - City best of 2016-17
City best of 2016-17
City best of 2016-17
City Women vol 6 - City Women vol 6
City Women vol 6
City Women vol 6
   

Izrada internet prezentacija

Copyright© CEDETEKA, All rights reserved. Refund Policy | Privacy Policy